Evler kiralandı sözleşmeler yapıldı ev sahipleri zaten vicdansız boşuna o kadar para ödicez özel yurtlarda aynı şekilde ödemeleri yapıldı. Eğitim yine geri plana atıldı bizim dersler hastanede yapılması zorunlu ben bunları görmeden nasıl mezun olucam oldum diyelim vatandaşlara nasıl hizmet edicem. Ülkede o kadar çok saçma şey dönmeye başladı. İnşallah yurtlara gerçekten ihtiyacı olanlar yerleşir bizim de hayatımız boşuna rezil olmamış olur...
hocam 10 ildeki deprem sadece 10ili mi etkileyecek sandın? maddi manevi bütün herkes etkilendi , etkilenecek. Ev için bir arkadaşımızda konu açmış sözleşmesini yapmış vs. o da haklı , maalesef. En iyisi ev sahibi ile orta yolu bulmak , çok paragöz insafsız birisi ise yapacak birşeyin yok ama boş eve kira vermektense depremzedeyi hazirana kadar barınmasında yardımcı olmak daha iyi olacaktır.
Tıp fakültesi devam ediyordu bu durumdan sonra ne olur bilemem ama uygulamalı tıp dersleri mutlaka esgeçmezler corona zamanında olduğu gibi bir şekilde ilerler. Bu kadar yağmacı beleşçi gözü aç insan var ki dediğiniz gibi umarız yurtlara gerçekten ihtiyaç sahipleri yerleştirilir