online olmasada gidicek okulları kalıcak evleri yok. Şuanda depremzedelerin sıcak yerlere yerleştirilmesi öncelikli problem . Diğer konuda manisadaki öğrencilere 2gün önceden haber verilmiş boşaltılması için.
Nargile ile keyif , +18 olaylar tepki görünce yurdu tamamen boşalttırmışlar Türkleri yerleştirmişler , keşke ilk başta böyle olsaydı tepki çekmeyi beklemeselerdi. Şuanda havalimanında öncelik Türklerde umarım kyk içinde bu geçerli olur
Evler kiralandı sözleşmeler yapıldı ev sahipleri zaten vicdansız boşuna o kadar para ödicez özel yurtlarda aynı şekilde ödemeleri yapıldı. Eğitim yine geri plana atıldı bizim dersler hastanede yapılması zorunlu ben bunları görmeden nasıl mezun olucam oldum diyelim vatandaşlara nasıl hizmet edicem. Ülkede o kadar çok saçma şey dönmeye başladı. İnşallah yurtlara gerçekten ihtiyacı olanlar yerleşir bizim de hayatımız boşuna rezil olmamış olur...