• 06-02-2023, 08:59:42
    #1
    Bu geceki faciada yaşamını yitirenlerin mekanları cennet olsun yaralılarada acil şifalar diliyorum gerçekten çok değişik duygular içindeyiz depreme 5 dk kala papağınımız çok hırçın şekilde ötmeye başlıyordu normalde gece asla ötmez yarardı öyle sesler çıkardı bizde uyu falan diyip geçiştirdik aradan 5 dk geçti avizeden sesler geliyor cam çubuklar birbirine değiyor TV titriyor pc yana kayıp geri düzeliyor ayağa kalktım düşer gibi oldum direk çoçuklarda baktım uyuyorlar kucaklayıp arabaya bindirdik düz Bi alanda bekledik saat 6:30a kadar sonra evlere geçtik yağmur yağıyor elektrikler kesikti
  • 06-02-2023, 09:00:29
    #2
    Geçmiş olsun hocam.
  • 06-02-2023, 09:02:20
    #3
    Geçmiş olsun evet biliyorlar. Bizim de 3 tane kedimiz var sağdan sola koşup duruyorlardı. Her zamanki halleri diye bir şey demedik.
  • 06-02-2023, 09:24:13
    #4
    Papağanı ne yaptınız
  • 06-02-2023, 09:32:17
    #5
    bekirbulut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun hocam.
    Teşekkürler hocam Allah bir daha yaşatmasın bu duyguyu

    neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun evet biliyorlar. Bizim de 3 tane kedimiz var sağdan sola koşup duruyorlardı. Her zamanki halleri diye bir şey demedik.
    Kediler daha çok iyi bu konuda huysuz olurlar teşekkürler hocam mersinde pek bir şey yok ama çevre iller baya yıkılmış

    Myk61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Papağanı ne yaptınız
    Hocam o panikle hiç bir şeyi düşünmedik dışarı attık kendimizi 10 dk geçti bir daha sallandık saat 6 gibi eve geçebildik garibim odada uyuyordu geldiğimizde
  • 06-02-2023, 09:34:14
    #6
    bycida adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam o panikle hiç bir şeyi düşünmedik dışarı attık kendimizi 10 dk geçti bir daha sallandık saat 6 gibi eve geçebildik garibim odada uyuyordu geldiğimizde
    Çok geçmiş olsun, biz Trabzon'dan bile hissettik ve korktuk