Teşekkürler hocam Allah bir daha yaşatmasın bu duyguyu
Geçmiş olsun evet biliyorlar. Bizim de 3 tane kedimiz var sağdan sola koşup duruyorlardı. Her zamanki halleri diye bir şey demedik.
Kediler daha çok iyi bu konuda huysuz olurlar teşekkürler hocam mersinde pek bir şey yok ama çevre iller baya yıkılmış
Hocam o panikle hiç bir şeyi düşünmedik dışarı attık kendimizi 10 dk geçti bir daha sallandık saat 6 gibi eve geçebildik garibim odada uyuyordu geldiğimizde