bycida adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam o panikle hiç bir şeyi düşünmedik dışarı attık kendimizi 10 dk geçti bir daha sallandık saat 6 gibi eve geçebildik garibim odada uyuyordu geldiğimizde
Çok geçmiş olsun, biz Trabzon'dan bile hissettik ve korktuk