Bu geceki faciada yaşamını yitirenlerin mekanları cennet olsun yaralılarada acil şifalar diliyorum gerçekten çok değişik duygular içindeyiz depreme 5 dk kala papağınımız çok hırçın şekilde ötmeye başlıyordu normalde gece asla ötmez yarardı öyle sesler çıkardı bizde uyu falan diyip geçiştirdik aradan 5 dk geçti avizeden sesler geliyor cam çubuklar birbirine değiyor TV titriyor pc yana kayıp geri düzeliyor ayağa kalktım düşer gibi oldum direk çoçuklarda baktım uyuyorlar kucaklayıp arabaya bindirdik düz Bi alanda bekledik saat 6:30a kadar sonra evlere geçtik yağmur yağıyor elektrikler kesikti