• 05-02-2023, 19:55:21
    #28
    Arada sırada gece yemek krizi tutuyor, birşey yemeden uyuyamıyorum. Eskiden döner kebap vb. sipariş veriyordum da, artık hem uykum gelsin hem krizim dinsin diye 1 kase yoğurt yiyorum, yoğurtta pahalı artık, başka çözüm bulmam lazım.
  • 05-02-2023, 20:14:49
    #29
    2 gün evvel Ciğer Şiş (10 şiş) Servis + 2 Açık Ayran + Sınırsız Meze 175TL Ödedim.

    Eskiden fastood zincirleri ucuz olurdu. Artık yerel esnaf lokantaları, burger king, mcdonald's gibi yerlerle aşağı yukarı aynı, hem de daha cazip. Bir kere yan ürünler sınırsız , yanındaki mezen bittiği zaman tekrar getiriyorlar.
    Yani dışarda yiyecekseniz yerel yerleri tercih edin. Konu sahibi ucuza bile yemiş aslında. 3-4 gün evvel burger'da 200 civarı tek kişilik menü gördüm.

    Bunu da fikir olarak eklemiş olayım
  • 05-02-2023, 21:32:22
    #30
    akciğer yemek riskli.hayvan hastalıklıysa sanada bulaşabilir.kediye verdim yemedi ak ciğeri aç olmasına rağmen
  • 05-02-2023, 21:39:22
    #31
    çok vergi var, giderler fazla küçük esnaf bitti. 10 lira maliyetli yemeği 100 liraya satıp para kazanamıyorlar. mantıklı olan evde yapın yiyin ama bu gidişle evde de yapamayacak duruma gelmeye az kaldı.
  • 05-02-2023, 22:00:56
    #32
    Üyeliği durduruldu
    netadam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Para kazanma hırsı yüzünden böyle. Lokanta sahipleri çok ucuza alıyor pahalıya satıyor. Fiyatlara bir düzenleme gelmeli sayın yetkililer.
    Ürün maliyeti × 3 = Satış fiyatı

    Genellikle böyle hocam
  • 05-02-2023, 22:04:51
    #33
    Allah, olmayanların yardımcısı olsun.
    Gittikçe yaşam çok zorlaşıyor ne alsan ateş pahası olmuş
  • 05-02-2023, 22:05:29
    #34
    sadece ciğer olarak düşünmeyin hocam. ciğeri pişiren var, getiren var. bunların maaşı var sigortası var, yolu var yemeği var. ciğerin piştiği yer var. piştiği yerin suyu var elektriği var. bunun vergisi var zartı var zurtu var. yani anlayacağınız var oğlu var, evet bunlar yıllardır var ama artık maliyetler çok ama çok yüksek gerçekten.
  • 05-02-2023, 22:35:59
    #35
    60tl mi? BEDAVA
  • 05-02-2023, 22:56:59
    #36
    Danışman
    Başlığı görünce nedense hijyen meselesi geldi aklıma sadece.
    Konuyu okuyunca anladım.
    Eğer yediğinizden keyif aldıysanız makul bir fiyat günümüz şartlarında (maalesef)
    Daha kötülerini de gördüm maalesef