netadam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Para kazanma hırsı yüzünden böyle. Lokanta sahipleri çok ucuza alıyor pahalıya satıyor. Fiyatlara bir düzenleme gelmeli sayın yetkililer.
Ürün maliyeti × 3 = Satış fiyatı

Genellikle böyle hocam