Başlığı görünce nedense hijyen meselesi geldi aklıma sadece.
Konuyu okuyunca anladım.
Eğer yediğinizden keyif aldıysanız makul bir fiyat günümüz şartlarında (maalesef)
Daha kötülerini de gördüm maalesef