• 11-04-2009, 02:23:05
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hangi ilçe hangi semtte böyle kesintisiz saatlerce dolaşaiblirsiniz? Var mı böyle düz az trafikli tehlikesiz semtler?
  • 11-04-2009, 02:27:33
    #2
    Üyeliği durduruldu
    valla şunu söyleyeyim belediye başkanı kadir topbaş sahil yolunu iyice genişletdi 2 karış olan yolda eskiden yürüyemezdik şimdi bırak yürümeyi araba bile sürülebilir durumda sana tavsiyem istinye-bebek arası cıvıl cıvıl cok iyi gider bisiklet
  • 11-04-2009, 02:29:46
    #3
    maltepe kartal pendik sahili
  • 11-04-2009, 03:15:33
    #4
    KojiroHyuga adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    valla şunu söyleyeyim belediye başkanı kadir topbaş sahil yolunu iyice genişletdi 2 karış olan yolda eskiden yürüyemezdik şimdi bırak yürümeyi araba bile sürülebilir durumda sana tavsiyem istinye-bebek arası cıvıl cıvıl cok iyi gider bisiklet
    2 sene evvel çakılan kazıkları hatırlıyorum demek o genişleme işe yaramış. Çünkü o hat değil bisiklet sürmek yürümeye bile müsait değildi, ben birkaç kez düşüyordum denize

    Evet süper fikir bisiklet o hatta.
  • 11-04-2009, 03:21:22
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Ortaköy-bebek sahili maslak tarafları tam dediğin iş için ve elit ortamlardır orda oturman lazım bisiklet sürmek için :W
  • 11-04-2009, 09:28:33
    #6
    EuK
    Üyeliği durduruldu
    Kuruçeşme'den başlayıp Aşiyan Mezarlığı'na(Bebek) kadar rahat rahat bisiklet sürersin ya da Adalar'a gidersin.Adalar'da bisiklet sürmek çok zevkli oluyor.
    (bkz : Heybeliada)
  • 11-04-2009, 09:59:11
    #7
    varmı caddebostan sahili gibisi
  • 11-04-2009, 10:08:31
    #8
    bostancıdan pendiğe kadar sürebilirsin sahil yolundan tavsiye ederim
  • 11-04-2009, 10:41:15
    #9
    Misafir
    Yeşilköy sahili var. Gayet iyi.

    Bu sıralar benimde bisiklete binesim var. Yarın bizimkiler bisikletimi yaptıracaklar. Bisiklet turlarına katılmayı düşünüyorum. Grup halinde geziler felan oluyor. Çok ara verdim. 6 yıldır kullanmıyorum. Orta okul ve lisedeyken yarışlara katılmayı çok istemiştim. Hiç katılmadım. Yarış bisikletim var benimde. Orta okulda almıştım. Ben hep caddelerde kullandım. Trafiğin içinde şehir turları atıyordum. Veliefendi'ye azmı gittim