valla şunu söyleyeyim belediye başkanı kadir topbaş sahil yolunu iyice genişletdi 2 karış olan yolda eskiden yürüyemezdik şimdi bırak yürümeyi araba bile sürülebilir durumda sana tavsiyem istinye-bebek arası cıvıl cıvıl cok iyi gider bisiklet