KojiroHyuga adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
valla şunu söyleyeyim belediye başkanı kadir topbaş sahil yolunu iyice genişletdi 2 karış olan yolda eskiden yürüyemezdik şimdi bırak yürümeyi araba bile sürülebilir durumda sana tavsiyem istinye-bebek arası cıvıl cıvıl cok iyi gider bisiklet
2 sene evvel çakılan kazıkları hatırlıyorum demek o genişleme işe yaramış. Çünkü o hat değil bisiklet sürmek yürümeye bile müsait değildi, ben birkaç kez düşüyordum denize

Evet süper fikir bisiklet o hatta.