valla şunu söyleyeyim belediye başkanı kadir topbaş sahil yolunu iyice genişletdi 2 karış olan yolda eskiden yürüyemezdik şimdi bırak yürümeyi araba bile sürülebilir durumda

sana tavsiyem istinye-bebek arası cıvıl cıvıl

cok iyi gider bisiklet
2 sene evvel çakılan kazıkları hatırlıyorum demek o genişleme işe yaramış. Çünkü o hat değil bisiklet sürmek yürümeye bile müsait değildi, ben birkaç kez düşüyordum denize
Evet süper fikir bisiklet o hatta.