Yeşilköy sahili var. Gayet iyi.
Bu sıralar benimde bisiklete binesim var. Yarın bizimkiler bisikletimi yaptıracaklar. Bisiklet turlarına katılmayı düşünüyorum. Grup halinde geziler felan oluyor. Çok ara verdim. 6 yıldır kullanmıyorum. Orta okul ve lisedeyken yarışlara katılmayı çok istemiştim. Hiç katılmadım. Yarış bisikletim var benimde. Orta okulda almıştım. Ben hep caddelerde kullandım. Trafiğin içinde şehir turları atıyordum. Veliefendi'ye azmı gittim