Hiç kendini üzme, yıpratma.
Direkt olarak bitir ilişkini.
Ne kadar süredir berabersin bilemiyorum hocam ama boşluğa düşebilirsin, özleyebilirsin de ancak bitirmen senin için en doğrusu olacak buna emin ol hocam.
Ben mi yanlış yapıyorum, tavsiyeleriniz neler?
38
●1.798
- 01-02-2023, 16:45:57Ek olarak şu yaşıma kadar ilişkilerde tecrübe ettiğim şey sevginin büyüklüğünün karşıdakine bağlı olmadığıdır. O kalp sende eğer güzel seviyorsan onunla alakalı değil senin o güzel seven koca kalbinGenko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-02-2023, 16:50:13Eski erkek arkadaşlarından 2 tanesi ile görüştüm (ayrı ayrı). Neden ayrıldılar, ne yaşadılar sadece öğrenmek için;canuzunyol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şu an o iki arkadaş da evli ve mutlular (Allah mutluluklarını bozmasın.). Onlar bile bu kızdan ayrıldıklarına ikisi de şükrediyorlar çünkü konuda bahsettiğim şeyleri onlara da yaşatmış.
Hatta biri: "bu kız yüzünden sinir hastası olacaktım, bunu takip etmekten ben işimden olmuştum" demişti bana.
Ben yine de düzelir ümidiyle gittikçe fark ettim ki daha kötüye gidiyor. - 01-02-2023, 16:53:26"You" dizinden narsist bir sahne geldi aklıma

Fikir sorduğun için söylüyorum; bence geçmişte rolün olmadığı yer hakkında yorum yapamazsın. Geçmişte hata olarak gördüğü ve kabul ettiği şeyler yapmış olabilir, bu hepimizde var. Konular aynı olmasa bile hatalarımız var. Fakat bu durumdan rahatsız olunmayacağı anlamına gelmez. Rahatsız oluyorsan, bu ilişkide yapamayacaksan ve bu senin için sevgin için önemli bir engelse, bunu geçmişiyle alakalı olduğunu dile getirmeden, senden sonrasını da düşünerek karşı tarafın özgüvenini düşürmeden, daha da bağlanmadan bitir. İki tarafın gönlü tamamen takılmaktan, zaman geçirmekten yana ise, yine sorun yok. Diğer bir konu arkadaşları tabii ki senden bağımsız bir Dünya'da olması kadar doğal bir şey yok ancak anlattığın kadar ise, yani sizin vakit geçirdiğiniz zaman dilimi içerisinde bile gidebiliyorsa bunu normalleştirmemen lazım. Üzgünüm ama bu zaten takılmak, bir sevgi veya ilgi beslemek değil. Sen bu durumu normalleştirmişsen çok yüksek ihtimalle yine narsist davranışlara maruz kaldığın için olabilir. Eski erkek arkadaşlarının ne kadar doğru söylediğini bilemezsin, ayrılan hiçbir taraf günümüzde birbiri için iyi şeyler söylemiyor. Senin kendi gördüklerin ve fikirlerin olmalı, başkalarının ne dediğine boş ver. Eski erkek arkadaşlarıyla iletişime geçmek bence çok alçak bir davranış. Ne amaçla yaptığını tahmin edebiliyorum ama yine de doğru değil. Süt konusuna gelince, ben tamamen yalan olduğunu düşünüyorum. Market çalışanının müşteriyle iletişim kurması kadar saçma olan çok az şey var. Hayatındaki kişi bir narsist olabilir. Bitirme kararı verirken gülerek git, dönüşün olmasın. Düşündüğün üzücü şeyleri dile getirmeden git, buradaki amacın suçlamak olmasa bile karşı taraf için bu sadece suçlamadır ve sen kendini baştan yaratsan o yine haklıdır bence. Mümkün mertebe suçlama yapmadan bir yol izlemeye çalış. Sonuç olarak da eklemek istediğim şey; narsist birini tanıma fırsatım oldu ve senin bu anlattıklarından çok daha kötü, insanlığa sığmayacak davranışlarına şahit oldum. Bu yaşadığım şey bana; "Kötü insan azdır, kötü hayatlar çoktur." dedirtiyor. Çünkü bu affı olmayan şeyleri yapan insan kedi de seviyor, insan tanımayı da seviyor. Birbiriyle ters, tutarsız davranışlar ve arzular. Bü yüzden kötü insan azdır. Ya da belki ben kötü olmuş olma ihtimalini konduramıyorumdur bilemiyorum. Sen de ne karşıyı suçla ne kendini. Fikir almaya çalışmak da herkesin harcı değildir. Tebrik ederim. Boş ver, takıl. - 01-02-2023, 16:56:23Aynen öyle hocam.Aloha1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hangimiz bir market çalışanını arayıp "sütün fiyatı ne kadar" diye sorar, muhabbet edebilir.
- 01-02-2023, 17:01:37buradan sonrasını okumadım, sorunuzun cevabı içinde
"Kızın çevresinin bazılarını tanıyorum ve onlarda kızdan uzak durmamı, bağlanmamamı, ciddi düşünmememi söyleyip duruyorlar" - 01-02-2023, 17:17:08Üyeliği durdurulduHayatını yazan kitapta kalemi başkasına verme hocam.
Ayrıl derim. - 01-02-2023, 19:30:17Tecrübe ile sabit ve muhteşem ata sözü veriyorum sana "it boka tövbe etmez" kusura bakma ama bu ilişkide üzülen sen olursun.EmreKRMN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

