Aloha1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Süt konusuna gelince, ben tamamen yalan olduğunu düşünüyorum. Market çalışanının müşteriyle iletişim kurması kadar saçma olan çok az şey var.
Aynen öyle hocam.
Hangimiz bir market çalışanını arayıp "sütün fiyatı ne kadar" diye sorar, muhabbet edebilir.