Süt konusuna gelince, ben tamamen yalan olduğunu düşünüyorum. Market çalışanının müşteriyle iletişim kurması kadar saçma olan çok az şey var.
Aynen öyle hocam.
Hangimiz bir market çalışanını arayıp "
sütün fiyatı ne kadar" diye sorar, muhabbet edebilir.