canuzunyol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocalarım gerekli olan her şeyi söylemiş zaten, ne yapman gerektiği belli. Umarım hayat daha iyileri ile seni rastlaştırır dostum.
Eski erkek arkadaşlarından 2 tanesi ile görüştüm (ayrı ayrı). Neden ayrıldılar, ne yaşadılar sadece öğrenmek için;
Şu an o iki arkadaş da evli ve mutlular (Allah mutluluklarını bozmasın.). Onlar bile bu kızdan ayrıldıklarına ikisi de şükrediyorlar çünkü konuda bahsettiğim şeyleri onlara da yaşatmış.
Hatta biri: "bu kız yüzünden sinir hastası olacaktım, bunu takip etmekten ben işimden olmuştum" demişti bana.
Ben yine de düzelir ümidiyle gittikçe fark ettim ki daha kötüye gidiyor.