Genko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Emre dobra dobra yazmışsan dobra dobra cevap verince de üzülmeyeceksin kardeşim. Yazdıklarını okuduğumda kendime 1 gram saygım yok erkek olarak yaratıldım ama bu ilişkide erkek değilim diye özetlemişsin kendini. Yol veriyorsun bundan aylar sonra falan sana yazdığında da aptal gibi geri dönmüyorsun. Tamamen delete tuşuna basıyorsun yoluna bakıyorsun.
Ek olarak şu yaşıma kadar ilişkilerde tecrübe ettiğim şey sevginin büyüklüğünün karşıdakine bağlı olmadığıdır. O kalp sende eğer güzel seviyorsan onunla alakalı değil senin o güzel seven koca kalbin