• 11-04-2009, 10:27:20
    #19
    Misafir
    Cumartesi (11.04.2009)
    MX2 Serbest Antreman 10:00 - 10:40
    MX1 Serbest Antreman 10:50 - 11:30
    MX2 Sıralama Turları 13:30 - 14:10
    MX2 Start Antremanı
    MX1 Sıralama Turları 14:30 - 15:10
    MX1 Start Antremanı
    MX2 Sıralama Yarışı 16:00
    MX1 Sıralama Yarışı 17:00


    Pazar (12:04.2009)
    MX2 Isınma turları 09:15 - 09:35
    MX1 Isınma turları 09:45 - 10:05
    MX2 Grand Prix, 1. Yarıs Start 12:10 (35 dk. + 2 tur)
    MX1 Grand Prix, 1.Yarış Start 13:10 (35 dk. + 2 tur)
    MX2 Grand Prix, 2.Yarış Start 15:03 (35 dk. + 2 tur)
    MX2 Grand Prix Ödül Töreni Yarıştan hemen sonra.
    MX1 Grand Prix, 2.Yarış Start 16:03 (35 dk. + 2 tur)
    MX1 Grand Prix Ödül Töreni Yarıştan hemen sonra.
  • 11-04-2009, 10:34:31
    #20
    Misafir
    Program : Dünya Motokros Şampiyonası İstanbul'da

    Ulaşım : Dünya Motokros Şampiyonası İstanbul'da

    Bahçeşehir'i geçince Büyükçekmece gölünün solunda gözüküyor. O yoldan kaç sene geçtim. Sol kısımda süper manzara var diyordum. Güzel dere - köprü gibi bişi vardı. Onun yanı havalimanımıymış Vay vay vay.

    Parkur : Dünya Motokros Şampiyonası İstanbul'da

    Takımlar : Dünya Motokros Şampiyonası İstanbul'da

    Haberler : Dünya Motokros Şampiyonası İstanbul'da
  • 11-04-2009, 12:53:23
    #21
    Misafir
    Okokok, senin haylen bana 2 bira sözün var dimi. Kaç yıl oldu öyle ya. Neyse istemiyom ısmarlama
  • 12-04-2009, 01:08:55
    #22
    Misafir
    Bu gün gittik izledik. Sıralama turları vardı. Güzeldi. Baya atraksiyon dolu hoş görüntüler oluştu. Kameraya felanda çektik ama paylaşmıycam Yarın yarışlar var. Sabah 9-10 gibi gidip izliycez. Tıpkı benim gibi kullanıyorlar şu mereti ya. Gelen olursa haber verirse alanda olucam.
  • 12-04-2009, 09:51:42
    #23
    Child adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu gün gittik izledik. Sıralama turları vardı. Güzeldi. Baya atraksiyon dolu hoş görüntüler oluştu. Kameraya felanda çektik ama paylaşmıycam Yarın yarışlar var. Sabah 9-10 gibi gidip izliycez. Tıpkı benim gibi kullanıyorlar şu mereti ya. Gelen olursa haber verirse alanda olucam.
    Şuanda yarış başladı sanırım...

    Child, yarışları izliyordur şuanda...

    Gelince yine yarış hakkında özetler geçer.
  • 12-04-2009, 11:04:36
    #24
    Misafir
    MeyT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şuanda yarış başladı sanırım...
    Child, yarışları izliyordur şuanda...
    Gelince yine yarış hakkında özetler geçer.
    Daha çıkmadık. 11:30 da çıkacağız. 12'de orda oluruz.

    MX2 Grand Prix, 1. Yarıs Start 12:10 (35 dk. + 2 tur)
    MX1 Grand Prix, 1.Yarış Start 13:10 (35 dk. + 2 tur)
    MX2 Grand Prix, 2.Yarış Start 15:03 (35 dk. + 2 tur)
    MX2 Grand Prix Ödül Töreni Yarıştan hemen sonra.
    MX1 Grand Prix, 2.Yarış Start 16:03 (35 dk. + 2 tur)
    MX1 Grand Prix Ödül Töreni Yarıştan hemen sonra.

    İzlesek yeterli. Parkuru öyle güzel yapmışlarki. Bir tane bira alıyorum. Bir yarış 35 dk kadar sürüyor. Birayı yudumlayıp parkur etrafında dolaşıyorum. Mesela önümüzdeki yerden motorcular uçtuktan sonra, sonraki yere gidiyorum. Onlar geçince diğerine v.s. Benim parkuru dolanmam 35 dk sürüyor ve bu sürede biramı bitirmiş oluyorum. Finish kısmına yaklaşmış ve biramı bitirdiğimi işaret edince damalı bayrağı sallamaya başlıyorlar ve yarış bitiyor Molada bi tur atıyoruz. İhtiyaç felan gideriyoruz. Sonra bir bira daha alıp izlemeye devam

    Gelenler ve yolu bilmeyenler için özel Fatih Koleji'nin ilersinde kalıyor. Ok işaretleriyle göstermişler hep. Ücretli yoldan Hadımköy sapağından içeri girince ileride tabelalar çıkıyor. Gölün yanında kalıyor.
  • 12-04-2009, 11:12:56
    #25
    Elimde yarış için 2 tane bilet vardı ( ücretsiz buldum ) ama yarışlara gidemedim
  • 13-04-2009, 14:33:31
    #26
    Misafir
    2 günde kimse bilet sormadı. Elimizi kolumuzu sallaya sallaya girdik.

    Cumartesi günü ben içmiştim. Pazar günü alkol hakkını abim kullandı. Yarışlar baya ekşın doluydu. Zirve yarışı sürekli el değiştirdi. Hoş görüntüler oluştu. Önceki günki gibi herkeşler birbirinden kopmadı. Felaket rüzgar vardı. Benim gibi sıcak kanlı bi hayvan bile kazak - hırka - mont - bere şeklinde gezdiyse hepinizin kıçı donardı. KoS'u ve Haymac'ı çağırcaktım yarışlara bu nedenle çağırmadım bile.
  • 13-04-2009, 14:43:25
    #27
    Misafir
    MrManson adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    binip bi tur atmadın olm ya
    seninle tanıştığım güne lanet ediyom ya. ne kadar terbiyesiz birisin sen. iyğğ. bi müddet konuşmayalımya. ne kullanıyon anlamadım. balık beyinli olduğundan yazdığını unuttuğun içinmi tekrar yazıyorsun yoksa yine tüm uyuzluğun üstündemi?