Cumartesi (11.04.2009)
MX2 Serbest Antreman 10:00 - 10:40
MX1 Serbest Antreman 10:50 - 11:30
MX2 Sıralama Turları 13:30 - 14:10
MX2 Start Antremanı
MX1 Sıralama Turları 14:30 - 15:10
MX1 Start Antremanı
MX2 Sıralama Yarışı 16:00
MX1 Sıralama Yarışı 17:00
Pazar (12:04.2009)
MX2 Isınma turları 09:15 - 09:35
MX1 Isınma turları 09:45 - 10:05
MX2 Grand Prix, 1. Yarıs Start 12:10 (35 dk. + 2 tur)
MX1 Grand Prix, 1.Yarış Start 13:10 (35 dk. + 2 tur)
MX2 Grand Prix, 2.Yarış Start 15:03 (35 dk. + 2 tur)
MX2 Grand Prix Ödül Töreni Yarıştan hemen sonra.
MX1 Grand Prix, 2.Yarış Start 16:03 (35 dk. + 2 tur)
MX1 Grand Prix Ödül Töreni Yarıştan hemen sonra.
10-11 Nisan Motocross @ İstanbul
28
●3.335
- 11-04-2009, 10:34:31MisafirProgram : Dünya Motokros Şampiyonası İstanbul'da
Ulaşım : Dünya Motokros Şampiyonası İstanbul'da
Bahçeşehir'i geçince Büyükçekmece gölünün solunda gözüküyor. O yoldan kaç sene geçtim. Sol kısımda süper manzara var diyordum. Güzel dere - köprü gibi bişi vardı. Onun yanı havalimanımıymış
Vay vay vay.
Parkur : Dünya Motokros Şampiyonası İstanbul'da
Takımlar : Dünya Motokros Şampiyonası İstanbul'da
Haberler : Dünya Motokros Şampiyonası İstanbul'da - 12-04-2009, 01:08:55MisafirBu gün gittik izledik. Sıralama turları vardı. Güzeldi. Baya atraksiyon dolu hoş görüntüler oluştu. Kameraya felanda çektik ama paylaşmıycam
Yarın yarışlar var. Sabah 9-10 gibi gidip izliycez. Tıpkı benim gibi kullanıyorlar şu mereti ya. Gelen olursa haber verirse alanda olucam.
- 12-04-2009, 09:51:42Şuanda yarış başladı sanırım...Child adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Child, yarışları izliyordur şuanda...
Gelince yine yarış hakkında özetler geçer.
- 12-04-2009, 11:04:36MisafirDaha çıkmadık. 11:30 da çıkacağız. 12'de orda oluruz.MeyT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
MX2 Grand Prix, 1. Yarıs Start 12:10 (35 dk. + 2 tur)
MX1 Grand Prix, 1.Yarış Start 13:10 (35 dk. + 2 tur)
MX2 Grand Prix, 2.Yarış Start 15:03 (35 dk. + 2 tur)
MX2 Grand Prix Ödül Töreni Yarıştan hemen sonra.
MX1 Grand Prix, 2.Yarış Start 16:03 (35 dk. + 2 tur)
MX1 Grand Prix Ödül Töreni Yarıştan hemen sonra.
İzlesek yeterli. Parkuru öyle güzel yapmışlarki. Bir tane bira alıyorum. Bir yarış 35 dk kadar sürüyor. Birayı yudumlayıp parkur etrafında dolaşıyorum. Mesela önümüzdeki yerden motorcular uçtuktan sonra, sonraki yere gidiyorum. Onlar geçince diğerine v.s. Benim parkuru dolanmam 35 dk sürüyor ve bu sürede biramı bitirmiş oluyorum. Finish kısmına yaklaşmış ve biramı bitirdiğimi işaret edince damalı bayrağı sallamaya başlıyorlar ve yarış bitiyor
Molada bi tur atıyoruz. İhtiyaç felan gideriyoruz. Sonra bir bira daha alıp izlemeye devam 
Gelenler ve yolu bilmeyenler için özel Fatih Koleji'nin ilersinde kalıyor. Ok işaretleriyle göstermişler hep. Ücretli yoldan Hadımköy sapağından içeri girince ileride tabelalar çıkıyor. Gölün yanında kalıyor. - 13-04-2009, 14:33:31Misafir2 günde kimse bilet sormadı. Elimizi kolumuzu sallaya sallaya girdik.
Cumartesi günü ben içmiştim. Pazar günü alkol hakkını abim kullandı. Yarışlar baya ekşın doluydu. Zirve yarışı sürekli el değiştirdi. Hoş görüntüler oluştu. Önceki günki gibi herkeşler birbirinden kopmadı. Felaket rüzgar vardı. Benim gibi sıcak kanlı bi hayvan bile kazak - hırka - mont - bere şeklinde gezdiyse hepinizin kıçı donardı. KoS'u ve Haymac'ı çağırcaktım yarışlara bu nedenle çağırmadım bile. - 13-04-2009, 14:43:25Misafirseninle tanıştığım güne lanet ediyom ya. ne kadar terbiyesiz birisin sen. iyğğ. bi müddet konuşmayalımya. ne kullanıyon anlamadım. balık beyinli olduğundan yazdığını unuttuğun içinmi tekrar yazıyorsun yoksa yine tüm uyuzluğun üstündemi?MrManson adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Vay vay vay.

) ama yarışlara gidemedim