• 10-04-2009, 12:36:46
    #10
    tekirdagmı deli benzin yakar
  • 10-04-2009, 12:49:09
    #11
    Misafir
    okokok adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tekirdagmı deli benzin yakar
    Tekirdağ değil, Çatalca. Silivri'den bu tarafta kalıyor. Bize Tekirdağ daha yakın. Ondan öyle dedim. Laf gelişi Ücretli yolda bahçeşehir i geçince hemen ilersinde. Ücretsizdende gidebilirsin heralde. O yolu kullanmıyorum ben hiç.
  • 10-04-2009, 12:51:58
    #12
    Misafir
    Ya varya; msn'e riche rich'i eklemişsin. Harcayamayacak kadar çok para kazanıyon. Karılara kızlara yediriyon yine bitiremiyon. Har vurup harman savuruyon. Belki bir daha canlı göremeyeceğin bir yarış için çok benzin yakar de. Banane ya. Bu arada seni düşündüğümden demiyom. Cem'i düşündüğümden yazıyordum Bilete vereceğin parayı benzine veriyon. Birşey değişmiyor.
  • 10-04-2009, 13:11:50
    #13
    Child adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ya varya; msn'e riche rich'i eklemişsin. Harcayamayacak kadar çok para kazanıyon. Karılara kızlara yediriyon yine bitiremiyon. Har vurup harman savuruyon. Belki bir daha canlı göremeyeceğin bir yarış için çok benzin yakar de. Banane ya. Bu arada seni düşündüğümden demiyom. Cem'i düşündüğümden yazıyordum Bilete vereceğin parayı benzine veriyon. Birşey değişmiyor.
    hehehe ama bilette al diyorsun anadolu yakasından gelecekler varsa topluca gidelim arabamı kirletmeme şartı ile
  • 10-04-2009, 13:13:48
    #14
    Üyeliği durduruldu
    ehe kaçta bu bende gelebilirim
  • 10-04-2009, 13:17:23
    #15
    child dede bu arada hazerfene çamurlu yolmu yapacaklar bu adamlar nerede cross yapacak ? Yarış tam olarak hangi tarihde 11 mi 12 mi saat kaçta detaylı bilgi pm lütfen ?


    Makinamıda alıp geleyim bari
  • 10-04-2009, 13:30:36
    #16
    EuK
    Üyeliği durduruldu
    Bi arkadaşım davetiye de verdi bana bu hafta ama gidemeyeceğim için almamıştım.
  • 11-04-2009, 00:24:50
    #17
    Misafir
    Saatini bilmiyom. 11-12 sinde iki gün. Sabah abim uyandırcak. Kalkıp gitcez. Uyuyun. Abim uyandırınca foruma girip yazarım. telefonunu p.m atarsın okokok. Sabah ararım. Benim telefon biraz antika. Eski numaralar çıkmıyor. Yeni eklenenlerde kaydediyon çıkmıyor. Karşı taraf arayınca ismi yazıyor
  • 11-04-2009, 04:17:19
    #18
    sanırım bende gidiyorum bedava bilet geldi bugün bize de.