10-11 Nisan Motocross @ İstanbul
28
●3.335
- 10-04-2009, 12:49:09MisafirTekirdağ değil, Çatalca. Silivri'den bu tarafta kalıyor. Bize Tekirdağ daha yakın. Ondan öyle dedim. Laf gelişiokokok adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ücretli yolda bahçeşehir i geçince hemen ilersinde. Ücretsizdende gidebilirsin heralde. O yolu kullanmıyorum ben hiç.
- 10-04-2009, 12:51:58MisafirYa varya; msn'e riche rich'i eklemişsin. Harcayamayacak kadar çok para kazanıyon. Karılara kızlara yediriyon yine bitiremiyon. Har vurup harman savuruyon. Belki bir daha canlı göremeyeceğin bir yarış için çok benzin yakar de. Banane ya. Bu arada seni düşündüğümden demiyom. Cem'i düşündüğümden yazıyordum
Bilete vereceğin parayı benzine veriyon. Birşey değişmiyor.
- 10-04-2009, 13:11:50heheheChild adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ama bilette al diyorsun anadolu yakasından gelecekler varsa topluca gidelim arabamı kirletmeme şartı ile
- 11-04-2009, 00:24:50MisafirSaatini bilmiyom. 11-12 sinde iki gün. Sabah abim uyandırcak. Kalkıp gitcez. Uyuyun. Abim uyandırınca foruma girip yazarım. telefonunu p.m atarsın okokok. Sabah ararım. Benim telefon biraz antika. Eski numaralar çıkmıyor. Yeni eklenenlerde kaydediyon çıkmıyor. Karşı taraf arayınca ismi yazıyor
Ücretli yolda bahçeşehir i geçince hemen ilersinde. Ücretsizdende gidebilirsin heralde. O yolu kullanmıyorum ben hiç.
