Saatini bilmiyom. 11-12 sinde iki gün. Sabah abim uyandırcak. Kalkıp gitcez. Uyuyun. Abim uyandırınca foruma girip yazarım. telefonunu p.m atarsın okokok. Sabah ararım. Benim telefon biraz antika. Eski numaralar çıkmıyor. Yeni eklenenlerde kaydediyon çıkmıyor. Karşı taraf arayınca ismi yazıyor