Ya varya; msn'e riche rich'i eklemişsin. Harcayamayacak kadar çok para kazanıyon. Karılara kızlara yediriyon yine bitiremiyon. Har vurup harman savuruyon. Belki bir daha canlı göremeyeceğin bir yarış için çok benzin yakar de. Banane ya. Bu arada seni düşündüğümden demiyom. Cem'i düşündüğümden yazıyordum

Bilete vereceğin parayı benzine veriyon. Birşey değişmiyor.
hehehe

ama bilette al diyorsun anadolu yakasından gelecekler varsa topluca gidelim arabamı kirletmeme şartı ile