2 günde kimse bilet sormadı. Elimizi kolumuzu sallaya sallaya girdik.

Cumartesi günü ben içmiştim. Pazar günü alkol hakkını abim kullandı. Yarışlar baya ekşın doluydu. Zirve yarışı sürekli el değiştirdi. Hoş görüntüler oluştu. Önceki günki gibi herkeşler birbirinden kopmadı. Felaket rüzgar vardı. Benim gibi sıcak kanlı bi hayvan bile kazak - hırka - mont - bere şeklinde gezdiyse hepinizin kıçı donardı. KoS'u ve Haymac'ı çağırcaktım yarışlara bu nedenle çağırmadım bile.