Child adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu gün gittik izledik. Sıralama turları vardı. Güzeldi. Baya atraksiyon dolu hoş görüntüler oluştu. Kameraya felanda çektik ama paylaşmıycam Yarın yarışlar var. Sabah 9-10 gibi gidip izliycez. Tıpkı benim gibi kullanıyorlar şu mereti ya. Gelen olursa haber verirse alanda olucam.
Şuanda yarış başladı sanırım...

Child, yarışları izliyordur şuanda...

Gelince yine yarış hakkında özetler geçer.