• 31-01-2023, 09:07:49
    #1
    Herkese hayırlı sabahlar R10 ailesi.
    Sizlerde aldığınız birşeyden vs. çabuk sıkılıyo musunuz ?
    Evde sıkılmayım işten gelince bilgisayar oynarım diye bilgisayar aldım fakat çok çabuk sıkıldım bilgisayarı açasım gelmiyor zatem işten yorgun argın geliyoruz direk yatıyo insan.Birde akla borçlar gelince hemen satasım geliyor bir yandanda satmaya kıyamıyorum.İyice şaşırdım ne yapacağımı…
  • 31-01-2023, 09:09:25
    #2
  • 31-01-2023, 09:16:42
    #3
    Arkadaş veya eş dost yapacağınız aktivite bulun o şekilde sıkılmazsınız. Ben mesela haftada bir arkadaşlarla okeye giderim, mangal yapmaya giderim. Daha sonra başka bir zaman eşimle dışarıya çıkarız yemek yeriz veya gezip döneriz. Evde sürekli bir şeye bağlı kalmayın yani.
  • 31-01-2023, 09:42:09
    #4
    bilgsiayarım mevcut, psp aldım 2 hafta sonra sattım, ps3 aldım 1.5 ay her gün oynadım şimdi tek monitör kullandığım için hem ps3 ü hem pcyi aynı anda kullanamadığımdan ps3 ü açmamaya başladım, 2. monitörü taktım kablo bekliyorum 2sini aynı anda açınca belki yeniden kullanmaya başlarım ama gerçekten çabuk sıkılıyor insan bir şeylerden. Şuan kendimi arduino ya verdim güzel ve sonsuz bir uğraş. Kafanı kullanabileceğin kadar çok proje mevcut. Ömür boyu sıkılmadan ilerleyeceğim gibi duruyor bakalım.
  • 31-01-2023, 09:43:51
    #5
    projelendirmek için aldığım ve aldıktan 2 gün sonra hevesimin kaçtığı domainler aklıma geldi
  • 31-01-2023, 10:16:58
    #6
    emreyavsan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    projelendirmek için aldığım ve aldıktan 2 gün sonra hevesimin kaçtığı domainler aklıma geldi
    Bana aşırı çok oluyor aldığım domainlere bakınca ki tepkim aynen şöyle
    https://youtu.be/Ia9dPIaJYnw
  • 31-01-2023, 10:19:37
    #7
    Kolay ulaşabildiklerinizden çabuk sıkılırsınız, kolay ulaşamayacağınız şeylere yönelin hocam
  • 31-01-2023, 10:26:50
    #8
    sercantuna adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kolay ulaşabildiklerinizden çabuk sıkılırsınız, kolay ulaşamayacağınız şeylere yönelin hocam
    Aslında kolayda değil bi pc 12 bin tl olmuş 😂
  • 31-01-2023, 12:21:53
    #9
    @arsivmerkezi; aslına bu iyi bir özellik.maddeye fazla değer vermediğinizi manevi şeylere daha çok önem verdiğinizi gösterir.sizi manevi şeyler daha çok tatamin eder.yaşınız kaç bilmiyorum ama ergenliği atlattıysanız bu görüşüm bakidir