Herkese hayırlı sabahlar R10 ailesi.
Sizlerde aldığınız birşeyden vs. çabuk sıkılıyo musunuz ?
Evde sıkılmayım işten gelince bilgisayar oynarım diye bilgisayar aldım fakat çok çabuk sıkıldım bilgisayarı açasım gelmiyor zatem işten yorgun argın geliyoruz direk yatıyo insan.Birde akla borçlar gelince hemen satasım geliyor bir yandanda satmaya kıyamıyorum.İyice şaşırdım ne yapacağımı