bilgsiayarım mevcut, psp aldım 2 hafta sonra sattım, ps3 aldım 1.5 ay her gün oynadım şimdi tek monitör kullandığım için hem ps3 ü hem pcyi aynı anda kullanamadığımdan ps3 ü açmamaya başladım, 2. monitörü taktım kablo bekliyorum 2sini aynı anda açınca belki yeniden kullanmaya başlarım ama gerçekten çabuk sıkılıyor insan bir şeylerden. Şuan kendimi arduino ya verdim güzel ve sonsuz bir uğraş. Kafanı kullanabileceğin kadar çok proje mevcut. Ömür boyu sıkılmadan ilerleyeceğim gibi duruyor bakalım.