@arsivmerkezi; aslına bu iyi bir özellik.maddeye fazla değer vermediğinizi manevi şeylere daha çok önem verdiğinizi gösterir.sizi manevi şeyler daha çok tatamin eder.yaşınız kaç bilmiyorum ama ergenliği atlattıysanız bu görüşüm bakidir