Sahibinden'de fiyatlar yüksek ama forum üyeleri araçlarını satıyor mu veya araba alıyor mu kısmen bunu da görmüş olacağız. 🙂
Kullandığınız araç nedir ve ne zaman aldınız? 🙂
Arabanızı Ne Zaman Aldınız?
80
●3.430
- 27-01-2023, 00:50:25
- 27-01-2023, 00:54:312016'da symbol almıştım. 6 ay önce de punto aldım. Aklım hala almıyor sarı sitedeki fiyatları ama. 2016'da 2014 model symbol'ü 32 bin liraya almıştım. 6 ay önce 2013 puntoyu 230bine aldım. Şimdi yine baktım sarı siteye symbol 320-330bin lira, punto 300bin üstünde görünüyor. Bu arabalar için bu fiyatlar nasıl biçilir gerçekten anlamış değilim hala.
- 27-01-2023, 00:58:50Üyeliği durduruldu2022de babam arsaları bölüştürdü 1 milyon a birini sattım gittim renault express aldım sıfır ne yapacam hevesle petnakil yapacam bir türlü başlayamadım araba 1000 km de 900 tl yakıyor. gaza yüklensem en az 1500 yakar
- 27-01-2023, 01:01:16Linea, 3 adet Cruze maceramızdan sonra 2021 Nisan ayında Duster 1.0 aldım. Aldığımda kafayı mı yedin 1.0 motor araba mi alınır, 150 bin Duster a mı verilir gibi çevremdekiler abuk subuk laflar etti.
Şuanda arabamdan çok memnunum bir çok aracın LPG fiyatına benzinde binip geziyorum
iki hafta önce 500 bin verdiler vermedim
- 27-01-2023, 01:01:18Hocam Clio kaç model? Sahibini üzmez sanırım ama Golf'ten sonra nasıl geldi onu en iyi siz bilirsiniz sanırım... 🙂wptam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Maşallah hocam bir renk sanırım ancak bu kadar yakışır bir araca. Orijinal rengi mi bu 😶Prm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
,3 ekim gibi aldım satmayı düşünmüyorum 