• 27-01-2023, 00:50:25
    #1
    Sahibinden'de fiyatlar yüksek ama forum üyeleri araçlarını satıyor mu veya araba alıyor mu kısmen bunu da görmüş olacağız. 🙂

    Kullandığınız araç nedir ve ne zaman aldınız? 🙂
  • 27-01-2023, 00:53:44
    #2
    golf aracım vardı onu sattım borçlarımdan dolayı şuanda clio var 2 ay önce satın aldım gün geçtikçe fiyatlar hep katlıyor
  • 27-01-2023, 00:54:07
    #3
    Seat ibiza 2018 dsg, almadan önce çok kararsızdım araba alınırmı alınmazmı piyasa ne olur diye foruma konu açmıştım iyi ki almışım diyorum ,3 ekim gibi aldım satmayı düşünmüyorum bi maşallah alırım 🧿 🙂
  • 27-01-2023, 00:54:31
    #4
    2016'da symbol almıştım. 6 ay önce de punto aldım. Aklım hala almıyor sarı sitedeki fiyatları ama. 2016'da 2014 model symbol'ü 32 bin liraya almıştım. 6 ay önce 2013 puntoyu 230bine aldım. Şimdi yine baktım sarı siteye symbol 320-330bin lira, punto 300bin üstünde görünüyor. Bu arabalar için bu fiyatlar nasıl biçilir gerçekten anlamış değilim hala.
  • 27-01-2023, 00:54:40
    #5
    2013 de aldım 20.000 km’de. 10 yıldır benimle şimdi 162.000 km’de Accent Era.
  • 27-01-2023, 00:55:08
    #6
    2015 model Otomatik Hyundai accent blue var 97 bin km de temiz, araç değiştireceğim için satılıktır.
  • 27-01-2023, 00:58:50
    #7
    Üyeliği durduruldu
    2022de babam arsaları bölüştürdü 1 milyon a birini sattım gittim renault express aldım sıfır ne yapacam hevesle petnakil yapacam bir türlü başlayamadım araba 1000 km de 900 tl yakıyor. gaza yüklensem en az 1500 yakar
  • 27-01-2023, 01:01:16
    #8
    Linea, 3 adet Cruze maceramızdan sonra 2021 Nisan ayında Duster 1.0 aldım. Aldığımda kafayı mı yedin 1.0 motor araba mi alınır, 150 bin Duster a mı verilir gibi çevremdekiler abuk subuk laflar etti.

    Şuanda arabamdan çok memnunum bir çok aracın LPG fiyatına benzinde binip geziyorum iki hafta önce 500 bin verdiler vermedim
  • 27-01-2023, 01:01:18
    #9
    wptam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    golf aracım vardı onu sattım borçlarımdan dolayı şuanda clio var 2 ay önce satın aldım gün geçtikçe fiyatlar hep katlıyor
    Hocam Clio kaç model? Sahibini üzmez sanırım ama Golf'ten sonra nasıl geldi onu en iyi siz bilirsiniz sanırım... 🙂
    Prm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Seat ibiza 2018 dsg, almadan önce çok kararsızdım araba alınırmı alınmazmı piyasa ne olur diye foruma konu açmıştım iyi ki almışım diyorum ,3 ekim gibi aldım satmayı düşünmüyorum bi maşallah alırım 🧿 🙂
    Maşallah hocam bir renk sanırım ancak bu kadar yakışır bir araca. Orijinal rengi mi bu 😶