Seat ibiza 2018 dsg, almadan önce çok kararsızdım araba alınırmı alınmazmı piyasa ne olur diye foruma konu açmıştım iyi ki almışım diyorum ,3 ekim gibi aldım satmayı düşünmüyorum bi maşallah alırım 🧿 🙂