wptam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
golf aracım vardı onu sattım borçlarımdan dolayı şuanda clio var 2 ay önce satın aldım gün geçtikçe fiyatlar hep katlıyor
Hocam Clio kaç model? Sahibini üzmez sanırım ama Golf'ten sonra nasıl geldi onu en iyi siz bilirsiniz sanırım... 🙂
Prm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Seat ibiza 2018 dsg, almadan önce çok kararsızdım araba alınırmı alınmazmı piyasa ne olur diye foruma konu açmıştım iyi ki almışım diyorum ,3 ekim gibi aldım satmayı düşünmüyorum bi maşallah alırım 🧿 🙂
Maşallah hocam bir renk sanırım ancak bu kadar yakışır bir araca. Orijinal rengi mi bu 😶