2016'da symbol almıştım. 6 ay önce de punto aldım. Aklım hala almıyor sarı sitedeki fiyatları ama. 2016'da 2014 model symbol'ü 32 bin liraya almıştım. 6 ay önce 2013 puntoyu 230bine aldım. Şimdi yine baktım sarı siteye symbol 320-330bin lira, punto 300bin üstünde görünüyor. Bu arabalar için bu fiyatlar nasıl biçilir gerçekten anlamış değilim hala.