• 24-01-2023, 10:07:40
    #19
    Bende 2 yıllık bölümden mezun olmuştum. Dgs ile açıköğretimden bir bölüme geçerek uzattım hocam.
  • 24-01-2023, 10:27:37
    #20
    2 yıllık bölüm bitirmişseniz, süresinde aöf ye yatay geçiş başvurusu yapın, 3. sınıftan lisansa devam edin.
  • 24-01-2023, 10:48:47
    #21
    Cnky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne güzel sallıyorsunuz. Dgsye geçince uzadı. 28 yaşın kadar atar.
    Memura söyleyin yarsımcı olsun. Askerlik şubesine sor. Dgsyle ya da normal mi gireyim diye.
    Ne sallıyon falan diyon dostum hayırdır.Yaşı eklememişim oraya bos yapma bidaha
  • 24-01-2023, 11:28:51
    #22
    md_
    Üyeliği durduruldu
    Saitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    22 yaşındayım ve mezun oldum işe girme planlarım vardı hepsi gitti
    2 yıllık mı 4 mü
  • 24-01-2023, 11:32:29
    #23
    Kişisel Rütbe
    md_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 yıllık mı 4 mü
    2 yıllık okudum
  • 24-01-2023, 11:38:43
    #24
    md_
    Üyeliği durduruldu
    Saitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 yıllık okudum
    şubat gibi 2023 yks kayıtları açılınca başvuruyorsun haziranda sınava girersin zaten baraj olmayacak 4 yıllık herhangi bir program kazan kaydını yaptır öyle kalsın bu şekilde 28 29 yaşına kadar erteleyebilirsin hem ücretsiz şekilde. ama 4 yıllık olmalı mutlaka tekrar 2 yıllık kazanırsan erteleyemezsin
  • 24-01-2023, 11:39:35
    #25
    Saitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 yıllık okudum
    Normal sartlarda mezuniyetin ardindan +2 yil teciliniz var. Bu iki yl icerisinde gecis yapip okumaya devam ederseniz, teciliniz de haliyle uzar. Burada her telden ses cikacak, en guzeli en yakin askerlik subesine gidip durumu kontrol etmeniz, orada size en dogru bilgiyi vereceklerdir. Burada kimisi tecilin yok diyor kimisi var diyor haliyle herkes yasadigi tecrubeyi ya da afaki bilgilerle size donus yapiyor. Yanilgiya dusmemenizde fayda var.
  • 24-01-2023, 11:43:17
    #26
    Kişisel Rütbe
    cvlkahmt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Normal sartlarda mezuniyetin ardindan +2 yil teciliniz var. Bu iki yl icerisinde gecis yapip okumaya devam ederseniz, teciliniz de haliyle uzar. Burada her telden ses cikacak, en guzeli en yakin askerlik subesine gidip durumu kontrol etmeniz, orada size en dogru bilgiyi vereceklerdir. Burada kimisi tecilin yok diyor kimisi var diyor haliyle herkes yasadigi tecrubeyi ya da afaki bilgilerle size donus yapiyor. Yanilgiya dusmemenizde fayda var.
    askeriyeye girmişken içeri almazlar değil mi
  • 24-01-2023, 11:45:39
    #27
    Saitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    askeriyeye girmişken içeri almazlar değil mi
    Tecil surenizin bitimine kadar sizi "iceri alma" gibi bir durum soz konusu degil. Yoklama kacagi durumunu da kontrol ettirin, varsa oyle bir durum onu da orada halleder sizi gonderirler.