cvlkahmt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Normal sartlarda mezuniyetin ardindan +2 yil teciliniz var. Bu iki yl icerisinde gecis yapip okumaya devam ederseniz, teciliniz de haliyle uzar. Burada her telden ses cikacak, en guzeli en yakin askerlik subesine gidip durumu kontrol etmeniz, orada size en dogru bilgiyi vereceklerdir. Burada kimisi tecilin yok diyor kimisi var diyor haliyle herkes yasadigi tecrubeyi ya da afaki bilgilerle size donus yapiyor. Yanilgiya dusmemenizde fayda var.
askeriyeye girmişken içeri almazlar değil mi