Saitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
askeriyeye girmişken içeri almazlar değil mi
Tecil surenizin bitimine kadar sizi "iceri alma" gibi bir durum soz konusu degil. Yoklama kacagi durumunu da kontrol ettirin, varsa oyle bir durum onu da orada halleder sizi gonderirler.