Cnky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ne güzel sallıyorsunuz. Dgsye geçince uzadı. 28 yaşın kadar atar.
Memura söyleyin yarsımcı olsun. Askerlik şubesine sor. Dgsyle ya da normal mi gireyim diye.
Ne sallıyon falan diyon dostum hayırdır.Yaşı eklememişim oraya bos yapma bidaha