• 10-01-2023, 22:43:56
    #1
    Güncellemeler veya yaptıklarım.
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    10-01-2023 Tarihinde ilk siparişimi almıştım.

    Bugün yani 20-01-2023 tarihinden sizlere aktarıyorum.
    10 Günlük süreçte toplam 45 sipariş aldım.
    Sipariş başı ortalamaya vurursak 160 TL'ye tekabül ediyor.
    160*45 - 7200 TL ediyor.
    Komisyonlar, maliyetler, vergi, ciro vb. etkenler çıkarınca bize kalan net kâr 900 TL

    10 Günde bir güncelleme yapacağım saygılarımla.
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    01.02.2023 Tarihinde Güncelleme

    20 Ocak 01 Şubat arası aldığım sipariş sayısı 70
    Bu siparişlerin ortalama cirosu 190 TL
    190*70 = 13.330 TL yapar
    Komisyon vb. bütün etkenler çıkarınca net kalan tutar 1730 TL

    Bugün İstanbul'da karla karışık yağmur yağdığı için pek çok paket kurye tarafından iptal edildi.
    Bu etkenlere rağmen çok şükür.

    Günlük çiğ süt ve organik ürünlere aşırı rağbet var. Çalışmalarım buna göre olacak.
    5-6 Ay içerisinde online şarküteriyi r10'a getirmeyi planlıyorum. Esen kalın.
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    21 Şubat Gece Güncellemesi

    Kâr yağışı nedeniyle 4-5 gün Trendyol kapalıydı.
    Bu nedenle sipariş oranımız düşüktü.

    Mantıken başlangıç tarihleri 10 - 20 Şubat aralığını aldığım sipariş sayısı 85.
    Siparişlerin ortalama cirosu 169 ₺
    169*85 = 14365 ₺ yapar.
    Komisyon oranları masraflar vb. etkenler çıkarınca net kâr 1994 ₺ ( Ciro değil net kâr cebime kalan tutar )

    Sipariş sayılarını arttırmak için neler yapıyorum? Her siparişin içerisinde bir adet sıcak çikolata veya küçük haribo koyuyorum..
    Güzel yorumlar ve değerlendirmeler geliyor. Yaklaşık 260 sipariş aldım ve 43 kişi değerlendirme, 10 kişi de yorum atmış.
    Diğer rakiplere nazaran çok iyi ilerlediğimi düşünüyorum. Her 2 günde 1 banner alanına uygun tutuyorum.
    Şuanda piyasada bile bulamacığınız " solo 8'li tuvalet kağıdını 29 ₺ satıyorum. Bu ürünü almak için de ek olarak 50 ₺ alışveriş yapılması gerekli oluyor.
    Böylelikle sirkülasyon elde ediyorum.
    • lordof
    • chnyrdkl
    • renklihost
    lordof, chnyrdkl, renklihost ve 1 kişi bunu beğendi.
    4 kişi bunu beğendi.
  • 10-01-2023, 22:44:50
    #2
    güzel işlerin olsun
  • 10-01-2023, 22:45:38
    #3
    Hayırlı olsun bol siparişler bol kazançlar dilerim.
  • 10-01-2023, 22:46:03
    #4
    Hocam bol bereketli kazancınız olsun.
  • 10-01-2023, 22:46:45
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hayırlı işler hocam, geç olmadan getir yemek sepeti gibi yerlere de girersen tadından yenmez tam bilmiyorum oraları ama inşallah daha da çok satış yaparsın.

    Komisyonu cidden çok ama, yemekte neredeyse %40 ını onlar alıyor ama markette bilmiyorum (trendyol için)
  • 10-01-2023, 22:49:05
    #6
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    bol bereketli kaznaçlar dilerim..
  • 10-01-2023, 22:50:13
    #7
    Eternal26 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı işler hocam, geç olmadan getir yemek sepeti gibi yerlere de girersen tadından yenmez tam bilmiyorum oraları ama inşallah daha da çok satış yaparsın.

    Komisyonu cidden çok ama, yemekte neredeyse %40 ını onlar alıyor ama markette bilmiyorum (trendyol için)
    Yemek kısmında %30 civarı olması lazım.
    Market kısmında alınan sipariş hacmine göre komisyon belirleniyor. Standar komisyon 17 - 20 civar oluyor.

    Getir ile %20 + %18 + 12 TL kurye bedeli istiyor.
  • 10-01-2023, 22:59:21
    #8
    Hayırlı olsun bol kazançlar
  • 10-01-2023, 23:10:39
    #9
    Platin üye
    İlk siparişin heyecanı çok güzel oluyor. Bende e ticaret deneyeyim demiştim. Mağazamı açtım, demo 1 adet ürün yükledim, 8 adet satıldı 😀 Hala öyle duruyor. Ürün yüklemeye fırsat bulamadım.