Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Hayırlı işler hocam, geç olmadan getir yemek sepeti gibi yerlere de girersen tadından yenmez tam bilmiyorum oraları ama inşallah daha da çok satış yaparsın.
Komisyonu cidden çok ama, yemekte neredeyse %40 ını onlar alıyor ama markette bilmiyorum (trendyol için)