Hayırlı işler hocam, geç olmadan getir yemek sepeti gibi yerlere de girersen tadından yenmez tam bilmiyorum oraları ama inşallah daha da çok satış yaparsın.

Komisyonu cidden çok ama, yemekte neredeyse %40 ını onlar alıyor ama markette bilmiyorum (trendyol için)