Hayırlı işler hocam, geç olmadan getir yemek sepeti gibi yerlere de girersen tadından yenmez tam bilmiyorum oraları ama inşallah daha da çok satış yaparsın.
Komisyonu cidden çok ama, yemekte neredeyse %40 ını onlar alıyor ama markette bilmiyorum (trendyol için)
Yemek kısmında %30 civarı olması lazım.
Market kısmında alınan sipariş hacmine göre komisyon belirleniyor. Standar komisyon 17 - 20 civar oluyor.
Getir ile %20 + %18 + 12 TL kurye bedeli istiyor.