Eternal26 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı işler hocam, geç olmadan getir yemek sepeti gibi yerlere de girersen tadından yenmez tam bilmiyorum oraları ama inşallah daha da çok satış yaparsın.

Komisyonu cidden çok ama, yemekte neredeyse %40 ını onlar alıyor ama markette bilmiyorum (trendyol için)
Yemek kısmında %30 civarı olması lazım.
Market kısmında alınan sipariş hacmine göre komisyon belirleniyor. Standar komisyon 17 - 20 civar oluyor.

Getir ile %20 + %18 + 12 TL kurye bedeli istiyor.