İlk siparişin heyecanı çok güzel oluyor. Bende e ticaret deneyeyim demiştim. Mağazamı açtım, demo 1 adet ürün yükledim, 8 adet satıldı 😀 Hala öyle duruyor. Ürün yüklemeye fırsat bulamadım.