• 09-01-2023, 16:04:14
    #1
    Arkadaşlar merhaba 12 kasım 2022 tarihinde arabamı tamir etmesi için aracımı ankara'da daha önce iş yaptırdığım bir ustaya teslim ettim. Motor yapıldığı ve bana teslim edileceği sırada aracımla kaza yaptı. Tüm masrafı karşılayıp aracımı teslim edeceğini söyledi. En son mahkemye vereceğim deyince bugün saat 11 de getirmiş olacağım dedi. Ancak telefonu kapattı ve ulaşamıyorum. Arabayla bir suça karışmasından korkuyorum.

    Ancak beni hergün oyaladı. Ben şuan karakola gidiyorum.

    Ustanın t.c. kimlik numarası elimde var.
    Birazdan karakola gidip şikayetçi olacağım. Aracım nasıl bulunacak bilgisi olan var mı?
  • 09-01-2023, 16:07:23
    #2
    işyeri adresini bilmiyormusunuz hocam . işyerine gidin.
  • 09-01-2023, 16:08:44
    #3
    Üyeliği durduruldu
    https://youtu.be/JAjguJNZ6NA


    konuyla alakalı dikkat gibi :/
  • 09-01-2023, 16:09:33
    #4
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    işyeri adresini bilmiyormusunuz hocam . işyerine gidin.
    Hocam ben bunu nasıl buldum onu da anlatıyım. benim iş yerime yakın bir tamirhanede çalışıyordu. Daha önce tamir etti. Arabam yolda kalınca tanıdığım usta olmadığı için daha önce numarasını aldığım bu kişiyi arayıp arabamı tamire verdim. O günden sonra aracıma bir türlü ulaşamıyorum.
  • 09-01-2023, 16:10:28
    #5
    Merhaba hocam,
    Şahsi düşüncemdir; boşuna işyerine giderek falan vakit kaybetmeyin. Şu gün teslim edeceğim dediğine dair elinizde kanıt varsa, tabi o kişinin kazaya karıştığına ait kanıtta varsa direkt olarak karakola gidip şikayetinizi oluşturun.
  • 09-01-2023, 16:12:19
    #6
    EmreKRMN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba hocam,
    Şahsi düşüncemdir; boşuna işyerine giderek falan vakit kaybetmeyin. Şu gün teslim edeceğim dediğine dair elinizde kanıt varsa, tabi o kişinin kazaya karıştığına ait kanıtta varsa direkt olarak karakola gidip şikayetinizi oluşturun.
    Hocam birazdan geçiyorum. Artık bende bekleyecek sabır kalmadı maalesef ben uğraşacağıma o devletle uğraşsın. Sonuç emniyet ve yargı böyle günler için var değil mi?
  • 09-01-2023, 16:14:44
    #7
    nevsehirden adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam birazdan geçiyorum. Artık bende bekleyecek sabır kalmadı maalesef ben uğraşacağıma o devletle uğraşsın. Sonuç emniyet ve yargı böyle günler için var değil mi?
    Keşke ilk kaza yaptığında hemen gitseydiniz hocam ama olan olmuş. Umarım elinizde yeterli kanıtlar vardır.

    Bakın; aynı mahallede hemen yan sokağımızda kendi abim dediğim motor ustam var. Arabamı ne zaman bırakacak olsam ilk dediği şey "sürekli aramayacaksın dimi" olur. İsterse babamın oğlu olsun ararım aracın durumu nedir diye.

    Hakkınızda umarım hayırlısı olur hocam.
    Bu arada araç neydi, sorunu falan yazabilir misiniz?
  • 09-01-2023, 16:21:58
    #8
    Umarım araç teslimiyle alakalı bir belgeniz vardır
    https://www.milliyet.com.tr/ekonomi/...ru-yok-6764287
  • 09-01-2023, 16:28:22
    #9
    nevsehirden adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar merhaba 12 kasım 2022 tarihinde arabamı tamir etmesi için aracımı ankara'da daha önce iş yaptırdığım bir ustaya teslim ettim. Motor yapıldığı ve bana teslim edileceği sırada aracımla kaza yaptı. Tüm masrafı karşılayıp aracımı teslim edeceğini söyledi. En son mahkemye vereceğim deyince bugün saat 11 de getirmiş olacağım dedi. Ancak telefonu kapattı ve ulaşamıyorum. Arabayla bir suça karışmasından korkuyorum.

    Ancak beni hergün oyaladı. Ben şuan karakola gidiyorum.

    Ustanın t.c. kimlik numarası elimde var.
    Birazdan karakola gidip şikayetçi olacağım. Aracım nasıl bulunacak bilgisi olan var mı?
    Şaşmazda mı İskitlerde mi bıraktın hocam