Merhaba hocam,
Şahsi düşüncemdir; boşuna işyerine giderek falan vakit kaybetmeyin. Şu gün teslim edeceğim dediğine dair elinizde kanıt varsa, tabi o kişinin kazaya karıştığına ait kanıtta varsa direkt olarak karakola gidip şikayetinizi oluşturun.