Arkadaşlar merhaba 12 kasım 2022 tarihinde arabamı tamir etmesi için aracımı ankara'da daha önce iş yaptırdığım bir ustaya teslim ettim. Motor yapıldığı ve bana teslim edileceği sırada aracımla kaza yaptı. Tüm masrafı karşılayıp aracımı teslim edeceğini söyledi. En son mahkemye vereceğim deyince bugün saat 11 de getirmiş olacağım dedi. Ancak telefonu kapattı ve ulaşamıyorum. Arabayla bir suça karışmasından korkuyorum.

Ancak beni hergün oyaladı. Ben şuan karakola gidiyorum.

Ustanın t.c. kimlik numarası elimde var.
Birazdan karakola gidip şikayetçi olacağım. Aracım nasıl bulunacak bilgisi olan var mı?