nevsehirden adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam birazdan geçiyorum. Artık bende bekleyecek sabır kalmadı maalesef ben uğraşacağıma o devletle uğraşsın. Sonuç emniyet ve yargı böyle günler için var değil mi?
Keşke ilk kaza yaptığında hemen gitseydiniz hocam ama olan olmuş. Umarım elinizde yeterli kanıtlar vardır.

Bakın; aynı mahallede hemen yan sokağımızda kendi abim dediğim motor ustam var. Arabamı ne zaman bırakacak olsam ilk dediği şey "sürekli aramayacaksın dimi" olur. İsterse babamın oğlu olsun ararım aracın durumu nedir diye.

Hakkınızda umarım hayırlısı olur hocam.
Bu arada araç neydi, sorunu falan yazabilir misiniz?