Hocam birazdan geçiyorum. Artık bende bekleyecek sabır kalmadı maalesef ben uğraşacağıma o devletle uğraşsın. Sonuç emniyet ve yargı böyle günler için var değil mi?
Keşke ilk kaza yaptığında hemen gitseydiniz hocam ama olan olmuş. Umarım elinizde yeterli kanıtlar vardır.
Bakın; aynı mahallede hemen yan sokağımızda kendi abim dediğim motor ustam var. Arabamı ne zaman bırakacak olsam ilk dediği şey "
sürekli aramayacaksın dimi" olur. İsterse babamın oğlu olsun ararım aracın durumu nedir diye.
Hakkınızda umarım hayırlısı olur hocam.
Bu arada araç neydi, sorunu falan yazabilir misiniz?