• 09-01-2023, 08:37:50
    #1
    Sabah uyanıyorum karanlık daha doğrusus yataktan zorla kalkıyorum işe geldiğim de bile karanlık oluyor . Akşam işten çıkıyorum yine karanlık psikolojimi toplayamıyorum bir türlü nasıl yenerim ben bu olayı hiç bir şey yapmak istemiyorum.
  • 09-01-2023, 08:38:59
    #2
    SaDo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sabah uyanıyorum karanlık daha doğrusus yataktan zorla kalkıyorum işe geldiğim de bile karanlık oluyor . Akşam işten çıkıyorum yine karanlık psikolojimi toplayamıyorum bir türlü nasıl yenerim ben bu olayı hiç bir şey yapmak istemiyorum.
    Başka şeyler düşün
  • 09-01-2023, 08:39:22
    #3
    Ben de öyleyim hocam, sabah kalkıyorum camdan dışarı bakıyorum lanet olsun diyorum tekrar yatıyorum 😔
  • 09-01-2023, 08:42:11
    #4
    Bir kaç ay daha sabredin. Hepsi değişecek
  • 09-01-2023, 08:42:34
    #5
    Bugün uyandım dışarısı sırlar dünyası gibiydi inanılmaz bir sis vardı. 5 metre ötesini zor görüyorsun. Dua ettim otobüs görsün diye yoksa işe gel kalacaktım
  • 09-01-2023, 08:42:37
    #6
    Ben çok keyif alıyorum bu durumdan. Sanırım sizin meslek seçiminizle alakalı olabilir. İşine aşık biri olarak günü tam verimli kullanacağım için 06:30 gibi kalkıyorum 07:30 - 08:00 arası iş yerinde oluyorum.
  • 09-01-2023, 08:42:53
    #7
    SaDo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sabah uyanıyorum karanlık daha doğrusus yataktan zorla kalkıyorum işe geldiğim de bile karanlık oluyor . Akşam işten çıkıyorum yine karanlık psikolojimi toplayamıyorum bir türlü nasıl yenerim ben bu olayı hiç bir şey yapmak istemiyorum.
    Ney yapacağını biliyorsun. Bu bahar ya da yaz ayları gibi, henüz net değil tarihi.
  • 09-01-2023, 08:56:03
    #8
    Uykudan uyandığında derin bir nefes al ve ben bugün karamsar düşünmek istemiyorum de. Pozitif düşün
  • 09-01-2023, 08:57:20
    #9
    Bence başka sebeplerden ötürü içiniz kararmış, kışın karanlığını sebep gösteriyorsunuz.
    Ruhunuzu dinlendirmeye çalışın. Kitap okuyun, pozitif diziler seyredin (entrika, dram, korku vb şeyler olmasın içinde).
    Geç saatlere kadar ayakta kalmayın. Zamanınızı doğru değerlendirmek uzun süre ayakta kalmaktan çok daha önemli.
    Hayat kötü, kendimizi kollamamız gerekiyor