Bence başka sebeplerden ötürü içiniz kararmış, kışın karanlığını sebep gösteriyorsunuz.
Ruhunuzu dinlendirmeye çalışın. Kitap okuyun, pozitif diziler seyredin (entrika, dram, korku vb şeyler olmasın içinde).
Geç saatlere kadar ayakta kalmayın. Zamanınızı doğru değerlendirmek uzun süre ayakta kalmaktan çok daha önemli.
Hayat kötü, kendimizi kollamamız gerekiyor