• 09-01-2023, 09:04:50
    #10
    Gerçekten çok haklı bir isyan. Bende aynı durumdan müzdaribim.
    Yaz saati-kış saati uygulamasının geri gelmesi gerekiyor bence.
    Hadi biz erkekler neysede, bayanlar için gerçekten çok çok zor bir şey.
  • 09-01-2023, 09:11:33
    #11
  • 09-01-2023, 09:21:37
    #12
    bazı zamanlar 6.20 de uyanıp 7 otobüsüne biniyorum bazende 7 de uyanıp 7.45 otobüsüne biniyorum ama karanlık hiç bir zaman canımı sıkan bir etken olmadı. yani saçma bir durum, karanlık olmasa daha iyi ama kulaklığımı takıp yolu izlediğim için bir şey farketmiyor.