Gerçekten çok haklı bir isyan. Bende aynı durumdan müzdaribim.
Yaz saati-kış saati uygulamasının geri gelmesi gerekiyor bence.
Hadi biz erkekler neysede, bayanlar için gerçekten çok çok zor bir şey.
İşe Karanlıkta gidip gelmek
11
●408
- 09-01-2023, 09:04:50