bazı zamanlar 6.20 de uyanıp 7 otobüsüne biniyorum bazende 7 de uyanıp 7.45 otobüsüne biniyorum ama karanlık hiç bir zaman canımı sıkan bir etken olmadı. yani saçma bir durum, karanlık olmasa daha iyi ama kulaklığımı takıp yolu izlediğim için bir şey farketmiyor.