Konu
İşe Karanlıkta gidip gelmek
09-01-2023, 08:42:34
#5
neto
Bugün uyandım dışarısı sırlar dünyası gibiydi inanılmaz bir sis vardı. 5 metre ötesini zor görüyorsun. Dua ettim otobüs görsün diye yoksa işe gel kalacaktım