• 31-12-2022, 10:58:55
    #1
    Merhaba arkadaşlar, herkese günaydın,
    Önceden neredeyse ben istemesem bile bankalar sürekli yüksek limitli kredi kartları gönderirlerdi. Örneğin; bir banka bana 70.000 TL'lik kredi kartı göndermişti.
    Ama şimdi öylesine kredi kartı başvurusu yapıyorum hiçbir banka kredi kartıma olumlu yanıt vermiyor bile

    Arkadaşlarla istişare ettik. Sorun aslında benden kaynaklı
    2 adet kredim var ve normal de her ayın 10. günü ödeme günü ama ben 1-1,5 ay önden ödüyorum yani Ocak 10'da ödemem var ama benim ödemelerim; Şubat 10 Hatta şuanda Ocak 10'u bekliyorum ki Şubat'ın taksitini ödeyeyim, ödeme tutarları hazır bile
    Bir tane kredi kartım vardı; ödemesi her ayın 7. günüydü ama ben her ayın 1. günü tüm borcunu eksiksiz hatta fazlasıyla öderdim. O kredi kartını 18 yaşımdan beri kullanırdım (şuan 28 yaşındayım) ve geçen ay iptal ettirdim. Şimdi o banka bile kredi kartıma olumlu sonuç vermiyor.

    Hayatım boyunca kredi kartından nefret ettim, böyle olması da bir yönden iyi
  • 31-12-2022, 11:01:15
    #2
    İlk defa kredi kartı sahibi olacak bir gerçek kişinin tüm kart çıkaran kuruluşlardan temin ettiği kredi kartları için tanınacak toplam kredi kartı limiti, ilk yıl için, ilgilinin aylık ortalama net gelirinin iki katını, ikinci ve sonraki yıllar için ise dört katını aşamaz.
    eğer önceden aldığınız kredi kartı bu limiti karşılıyorsa puanınız ne kadar fazla olursa olsun bu kural çıktıktan sonra kredi kartı vermiyor.
  • 31-12-2022, 11:01:42
    #3
    SEMrush 🔥ChatGPT Plus
    Yeni düzenleme ile maaşınızın 4 katına kadar kart limiti açılıyor limitiniz doluysa ondan olabilir. Diger kartlarda ki limitlerinizi düşürüp denerseniz verirler muhtemelen
  • 31-12-2022, 11:01:57
    #4
    Selamlar hocam benimde kredi borçlarım var. Borçlarımı sürekli önden ödeyerek ilerliyorum, izin verse 2 3 ay önden ödeme yaparak gideceğim ama sistem izin vermiyor. Geçen findeks notuma baktım çakılmışım Bankalar sadece zamanında ödeme istiyor fazlası zarar diyor anladığım kadarıyla
  • 31-12-2022, 11:03:52
    #5
    birol74 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar hocam benimde kredi borçlarım var. Borçlarımı sürekli önden ödeyerek ilerliyorum, izin verse 2 3 ay önden ödeme yaparak gideceğim ama sistem izin vermiyor. Geçen findeks notuma baktım çakılmışım Bankalar sadece zamanında ödeme istiyor fazlası zarar diyor anladığım kadarıyla
    Evet hocam 2-3 ay önden izin verse bende önden gideceğim.
    Findeks raporumda benim kötü durumda hocam

    Şuanda 1 tane enparadan kredi kartım var. N'olur n'olmaz diye 1.000 TL limite düşürerek yedekte tutuyorum onu ve pek kullanmıyorum, sadece cüzdan da boş yer kaplıyor
  • 31-12-2022, 11:04:25
    #6
    Bana da ha bire limitinizi yükseltelim diyor bankalar yükselt diyorum toplam kart limitleriniz dolduğu için yükseltemiyoruz diğer bankadan düşürün diyorlar
  • 31-12-2022, 11:04:51
    #7
    kredi erken ödeme ile alakası yok bende senin yapmış olduğun gibi 1-2 ay önce ön ödeme yapıyorum hiç sıkıntı olamadı hep çektiğim kredilerin üstlerini verdiler kredi kartını kapatmak ile hata yapmışsın bu zamana kadar oluşmuş olan tüm derinlik kartı kapatman ile yok oldu sebebi bu
  • 31-12-2022, 11:04:56
    #8
    EmreKRMN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet hocam 2-3 ay önden izin verse bende önden gideceğim.
    Findeks raporumda benim kötü durumda hocam

    Şuanda 1 tane enparadan kredi kartım var. N'olur n'olmaz diye 1.000 TL limite düşürerek yedekte tutuyorum onu ve pek kullanmıyorum, sadece cüzdan da boş yer kaplıyor
    Tek derdimiz bu olsun hocam Allah kötü günlerle karşılaştırmasın
  • 31-12-2022, 11:05:26
    #9
    birol74 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tek derdimiz bu olsun hocam Allah kötü günlerle karşılaştırmasın
    Amin hocam inşallah