Önceden neredeyse ben istemesem bile bankalar sürekli yüksek limitli kredi kartları gönderirlerdi. Örneğin; bir banka bana 70.000 TL'lik kredi kartı göndermişti.
Ama şimdi öylesine kredi kartı başvurusu yapıyorum hiçbir banka kredi kartıma olumlu yanıt vermiyor bile

Arkadaşlarla istişare ettik. Sorun aslında benden kaynaklı

2 adet kredim var ve normal de her ayın 10. günü ödeme günü ama ben 1-1,5 ay önden ödüyorum yani Ocak 10'da ödemem var ama benim ödemelerim; Şubat 10
Hatta şuanda Ocak 10'u bekliyorum ki Şubat'ın taksitini ödeyeyim, ödeme tutarları hazır bile
Bir tane kredi kartım vardı; ödemesi her ayın 7. günüydü ama ben her ayın 1. günü tüm borcunu eksiksiz hatta fazlasıyla öderdim. O kredi kartını 18 yaşımdan beri kullanırdım (şuan 28 yaşındayım) ve geçen ay iptal ettirdim. Şimdi o banka bile kredi kartıma olumlu sonuç vermiyor.
Hayatım boyunca kredi kartından nefret ettim, böyle olması da bir yönden iyi
Bankalar sadece zamanında ödeme istiyor fazlası zarar diyor anladığım kadarıyla