Selamlar hocam benimde kredi borçlarım var. Borçlarımı sürekli önden ödeyerek ilerliyorum, izin verse 2 3 ay önden ödeme yaparak gideceğim ama sistem izin vermiyor. Geçen findeks notuma baktım çakılmışım

Bankalar sadece zamanında ödeme istiyor fazlası zarar diyor anladığım kadarıyla